Răspunsuri

2014-04-27T13:42:17+03:00
Descri acel lucru care ti-a facut-o perfecta :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T13:43:06+03:00
Sa te trezesti pe la 10, 11, sa ai toate temele facute si o zi intreaga libera in fata. afara vremea sa fie rece, sa simti frigul cum iti intra in oase! sa te dai cu greu jos din pat, sa fii in tricou in timp ce te uiti pe geam si vezi lumea infofolita cu cat mai multe haine. deschizi jaluzelele, astfel incat camera se umple de lumina. te duci in bucatarie, iei un mic dejun linistit (fratele e de mult la joaca, parintii la servici), cel mai probabil compus din cereale cu lapte. te duci in camera, deschizi netu', mai citesti un mail, mai dai un comm pe facebook. dupa ce te saturi si de asta te apuca harnicia asa ca faci un pic de ordine prima camera, dar numai un pic, ca ce e prea mult strica, se stie! mergi, faci un dusulet, te hotarasti sa iesi in oras.iti suni prietenii, toti se plang de vremea rece si iti spun "nu sunt nebun sa ies pe o vreme ca asta!". plang dupa vara, saracii. dupa ce ai sunat toata agenda la rand te resemezi si te gandesti ca va fi o zi petrecuta cu tine si gandurile tale.
ma ajuti terog frumos.............. cu ceva:((((((((