Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T13:14:42+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Parintii sunt comoara noastra ,ei sunt cei care ne poarta grijea care ne ajuta si ne fac toate poftele .Parintii fac totul oricand pentru noi .Ei ne nasc si ne cresc mai mari decat ei .Apoi parintilor nostri le e rusine ca sunt batrani si prea bolnavi,Pentru noi poate prea modesti,prea simpli . Apreciati-va parinti pentru tot cea ce sunt si pentru tot ceea ce fac
67 4 67
2014-04-27T13:16:05+03:00
Parintii sunt cei mai importanti oameni din viata fiecarui om.Cand esti copil parintele te indruma si te ajuta sa te pregatesti pentru a fi ceva in viata.Cand ai devenit matur,esti deja pe piciarele tale atunci tu trebuie sa iti rasplatesti parintii pentru tot ce ti-a oferit in viata.Chear daca am crescut si suntem pe picioarele noastre,parintii sunt mereu acolo pentru a ne ajuta.
81 4 81