Corectati greselile de folosirre a adverbelor din urmatorul text :
Am cumparat trei carti noi , aparute in colectia "Tezaur".Suntem fermi convinsi ca sunt interesante . La lansarea lor au venit destui de multi elevi.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T12:40:12+03:00
Am cumparat trei carti,aparute in colectia Tezaur.
Suntem convinsi ca sunt interesante.
La lansarea lor au venit destui elevi.
3 3 3
  • Utilizator Brainly
2014-04-27T12:50:01+03:00
Am cumparat 3 carti, aparute in colectia Tezaur. Suntem convinsic ca sunt interesante. La lansarea lor au venit destui elevi

2 2 2