Cine ma ajuta si pe mine?
1.Afla impartitorul stiind ca deimpartitul este 373,catul 3 si restul 1.
2.Impartitorul este 4 su restul 3.Afla deimpartitul.
3.Cat este deimpartitul daca avem catul 17,restul 3 si impartitrul 5?
4.treimea nr. 75 este sfertul altui nr.Care este acel nr.?
Macar sa imi faceti un exercitiu... :(
Sunt genul de ex. la care nu ma pricep.

2

Răspunsuri

2014-01-19T20:29:57+02:00
Sunt foarte simple, daca te uiti bine in caiet o sa iti dai seama cum se fac. Cisteste cu atentie definitiile.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T20:33:36+02:00
1.  373: I = 3 r.1 ⇒ 373 = 3*I +1 ⇒ 3*I = 372 ⇒ I=124
3   D:5=17 r.3 ⇒ D= 5*17 + 3 ⇒ D=88
4.  75:3 = X:4 ⇒X:4=25 ⇒ X=4*25 ⇒ X=100