Indentificati predicatele din textele de mai jos si indentificati felul acestora(verbal sau nominal+functie sintactica).
,,Balada haiduceasca oglindeste lupta poporului impotriva nedreptatii.Eroii acestor cantece epice nu sunt imaginari,deoarece documentele au confirmat existenta lor reala.Numarul haiducilor este foarte mare si fiecare regiune are haiduciii ei."
,,Lautarul cante balada pentru un grup de ascultatori.Aceasta creatie este orala,colectiva si anonima."

2

Răspunsuri

2014-04-27T12:38:23+03:00
Oglindeste=P.v/verb predicativ.
nu sunt imaginari = P.n/verb copulativ.
au confirmat=P.v/verb predicativ.
este foarte mare=P.n/verb copulativ.
are=P.v/verb predicativ.
canta=P.v/verb predicativ.
este orala,colectiva si anonima=P.n/verb copulativ.

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T12:46:38+03:00

oglindeste=predicat verbal,fs de verb predicativ

(nu) sunt imaginari=predicat nominal,fs de verb copulative+nume predicativ

au confirmat=predicat verbal,fs de verb predicativ

este ... mare=predicat nominal,fs de verb copulative+nume predicativ

are=predicat verbal,fs de verb predicativ

canta=predicat verbal,fs de verb predicativ

este orala,colectiva si aninima(substantive multiplu)=predicat nominal,fs de verb copulative+nume predicativ

Scuze ca a durat asa mult....


2 5 2