Nu de mult am fost in excursie la Cetatea medievala de la Rasnov.
Alt fel de copii sunt acum in calsa noastra .
nu de mullt am fost la telegondola
alt fel e tema

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T12:17:24+03:00
De mult timp nu am mai venit aici
alt fel de mancare imi place
2014-04-27T12:18:27+03:00
De mult a fost un imparat care avea sase fete . 
Alt fel de pisica am eu . 
Succes !
1 5 1