Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T12:14:26+03:00
Fiecare trebuie sa faca ceva.(pronume)
Fiecare elev trebuie sa aduca cate ceva.(adjectiv)
Orice va spune o persoana rautacioasa sa nu o bagati in seama.(pronume).
Orice copil trebuie sa primeasca un cadou.(adjectiv)
Merg de la unul la altul.(pronume).
Un copil canta iar altul asculta.(adjectiv).
Sper ca te-am ajutat!:)
16 4 16
2014-04-27T12:15:20+03:00
Pronume: Fiecare pleaca la un moment dat.
Unul alearga spre stanga.
Orice ma poate ajuta.
Adjective pronominale nehotarate:
Fiecare om pleaca la un moment dat.
Unul din ei alearga spre parc.
Orice raspuns ma poate ajuta.
Cel mai bun raspuns ?  Ma ajuta, multumesc!

5 4 5