Răspunsuri

2014-04-27T11:54:33+03:00
Virgula are rolul de a izola cele doua substantive,Marinescu si Mihai,aflate in vocativ.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T11:55:23+03:00
Virgula:Virgula este un semn de punctuatie ce marcheaza o pauza in vorbirea directa sau indirecta. Prin virgula se intelege ca izoleaza cele doua substantiva, aflate in cazul vocativ de restul enuntului

Nicoletaionascu raspunsul tau a fost cel mai bun si iti multumesc ! Cat despre tn Rascucatalin am primit deja raspunsul nu mai trb sa copiezi si u !
Braianabojinica,multumesc mult,daca mai ai nevoie de ajutor,te ajut cu placere!
ok ms u ai facebook?
Da,ti-l dau pe privat ok?
ok