Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T11:52:50+03:00
Rezolvareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Vlad, am o intrebare la:16+2radical din 18 - 12 - 3radical din 8.Apoi cum l-ai transformat prin 3 RADICAL DIN 8 si 6 radical din 2 ca sa ii reduci?
Si acolo cum ai obtinut 8+ radical din 8??In poza primul rand scris
2014-04-27T11:54:37+03:00
2*(8+3radical din 2 ) -3*(4+2 radical din 2)=16+6radical din2 -12 -6radical din 2 = 6radical din 2 se reduce cu - 6 radical din 2 = 16-12=4

2 3 2