Răspunsuri

2014-04-27T11:57:49+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Canalul toracic si canalul limfatic
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T12:19:35+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

vasele limfatice se unesc intre ele si formeaza canalul(ductul) toracic si canalul (ductul) limfatic
rolul sistemului limfatic este de a reintroduce lichidul interstinal in sange.
sper sa iti fie de folos :-)

da
multumesc muuuuuuuuuuuuuuuuulllllllllllltttttttttttttt
IMI POTI RASPUNDE SI LA INTREBAREA DE CHIMIE ?
PLIZZZZ
nuj ce intrebare