URGENT .

SUMA DINTRE VARSTA MAMEI, VARSTA TATALUI SI VARSTA FIULUI ESTE DE 96 DE ANI. SE STIE CA MAMA SI TATAL AU ACEEASI VARSTA SI CA, IN URMA CU 6 ANI , VARSTA LOR ERA DE 6 ORI MAI MARE DECAT A FIULUI LOR. CARE ESTE VARSTA FIECARUI MEMBRU AL FAMILIEI?

2

Răspunsuri

2014-04-27T11:52:30+03:00
Nu stiu intreaba profesoara nu prea are logica problema

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T12:00:31+03:00

x-varsta mamei si a tatalui
y -varsta copilului
2x+y=96
2x-6=6(y-6)
deoarece x,y sunt varstele actuale
2x=96-y
96-y-6=6y-36
7y=126
y=18
2x=96-18
x=39
1 5 1