Se da propozitia :
Eu sunt frumoasa ca o fata .
PN = Sunt frumoasa SAU Sunt frumoasa ca o fata ?

2
PN=vb cop+Nume Predicativ PN=Sunt frumoasa
PN=frumoasa Np=sunt
stati ca nu inteleg ce inseamna PN si astea? ce vrei ? functia sintatica? sau ce
Multumesc
PN=Predicat Nominal,functie sintactica

Răspunsuri

2014-04-27T11:29:18+03:00
Sunt frumoasa ............
si imi explici te rog de ce nu se ia si "ca o fata "
fiindca e desparit prin "ca" si apare o comparatie acolo
Multumesc !
cu placere''
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T11:32:06+03:00
Raspuns : Sunt frumoasa 
Succes !