???
Unitati montane. Carpatii romanesti

Carpatii romanesti fac parte din marele lant muntos alpino-carpato-himalayan, aparut in urma orogenezelor alpine. Spre deosebire de Muntii Alpi, in continuarea carora se afla, Carpatii Romanesti sunt munti de inaltime mijllocie, mentinandu-se sub altitudinea de 3000 de metri
orientali

Răspunsuri

2014-04-27T11:15:09+03:00
Occidentali.Cred ca la asta te-ai referit.

asa credeam si eu
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T11:17:08+03:00
Raspunsul : Carpatii occidentali 
Succes !
mersi
Cu placere !
Carpatii Occidentali reprezinta una dintre cele trei mare grupe muntoase ale Romaniei
occidentali