Răspunsuri

2014-01-19T20:23:45+02:00
Pentru a putea trăi acest sentiment frumos trebuie împlinite câteva condiții necesare: să fie 2 ce o împărtăşesc, prin urmare, să existe reciprocitate. Apoi, dacă dragostea abia începe să se înfiripe, ea trebuie întreținută, adică "ochii care nu se văd, se uită". Doi oameni se îndragostesc doar dacă ajung să se cunoască bine cu plusuri si minusuri.
Dacă se văd rar, nu se vor îndrăgosti deoarece nu îşi vor cunoaşte punctele comune.
Pe de altă parte, doi oameni deja îndrăgostiți, dacă din variate motive se despart o perioadă, nefiind dragostea lor reciprocă de vină, atunci intervine un sentiment nou, 'dorul', ce întețeşte sentimentul iubirii ca "vântul ... pe foc"
Cu plăcere.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T20:25:48+02:00
Daca absenta e mica, dragostea e mare, si daca absenta mare, dragostea mica. Cam asta am inteles :))
1 5 1