Răspunsuri

2014-04-27T10:47:19+03:00
Obiectul : un fel de tableta care are toate materiile . Elevii daca nu au inteles de exemplu lectia la istorie o pot invata la materia respectiva . 
Succes !
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T10:52:53+03:00
O bagheta care atunci cand nu stii sa iti faci temele sau nu ai inteles lectia te ajuta.
Bagheta te ajuta in orice problema,ca este algoritm sau teorema,ca e romana,engleza sau germana,verbul to be sau a fi,ea are toate aceste proprietati.
2 5 2