Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T22:39:11+03:00

P=2(L+l)⇒80=2(4l+l)⇒40=5l⇒l=8

L=4l=4*8=32

Iti multumesc
Cu placere
Daca perimetrul este 80, si daca adunam cele patru laturi, nu ne da 80...
Ba da: 32+32+8+8=80
Aaaa Iti multumesc din nou :-)
2014-04-26T22:41:09+03:00
L=80:4=20m ,  l+L=2 x(20 +80 ) = 2 x 100 =200 sau                                                                                  l+L=  2 x20 + 2 x 80 = 200                            
Cu placere !
nu e corect
80 este perimetrul, nu lungimea...