Mihnea,Razvan siVlad au impreuna 59 de timbre.Daca Mihnea i-ar da lui Razvan 10 timbre ,amandoi ar avea acelasi nr. de timbre.Daca Razvan i-ar da lui Vlad 3 timbre,amandoi ar avea acelasi nr. de timbre.
Cate timbre are fiecare copil?

2
ESTE PROBLEMA DIN GAZETA MATEMATICA SI ESTE GRESITA.

Răspunsuri

2014-04-27T00:32:04+03:00
M+R+V=59
daca Mihnea ii da lui Razvan 10 timbre ei au acelasi nr de timbre=>Mihnea are cu 20 timbre mai mult decat Razvan.Si daca Razan ii da lui Vlad 3 timbre au= timbre=>Razvan are cu 6 timbre mai multe decat Vlad =>
diferenta de timbre ptr ca cei trei copii sa aiba un nr egal de timbre este de 20+6=26
stim ca
ii sriem pe cei cei copii cu literele a,b,c
a=razvan
b= mihnea
c=vlad
a+b+c=59
a=b-10 =>b=a+10
b=c-3=>c=b--3=.>c=a+10-3
a+a+10+a+10-3=59
3a+17=59
3a=59-17     =>a=42/3
cate timbre are razvan?
42/3=14 timbre
cate timbre are vlad
14-3=11 timbre
cate  timbre are mihnea
14+20=34 timbre

Care rezolvare e buna, a ta sau a lui Marutu?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-27T10:35:55+03:00
|----|+26  M
|----|+6   R
|----|       V
59-26-6=37   27:3=9 un sg si timbrele lui V
9+6=15 t  R
9+26=35 t M
Care rezolvare e buna, a ta sau a lui Mihaioltean?