Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T22:41:01+03:00
Lilian este contra concursului.[subst]
Am facut imprejurul gradinii.[subst]
Cristina sta inapoia Denisei.[subst]
Voi face conform regulamentului ![subst]
Andrei alcatuia o poezia aidoma poetului Mihai Eminescu.[subst]
Polul nordului este contrar polului sud.[subst]

Marian a fost contra mea la concurs.[pron]
M-am intors imprejurul lor.[pron]
Am privit inapoia ta.[pron]
Conform ei,voi avea grija la concurs.[pron]
S-a imbracat aidoma lui.[pron]
Colegul cel nou era contrar acestuia.[pron]

Sunt contra amandurora.[numeral]
Am facut imprejurul o data.[numeral]
Colegii mei au mers inapoia cate patru.[numeral]
Am stiut mai multe conform primului de la olimpiada.[numeral]
A facut aidoma celor trei.[numeral]
Radu este contrar celor doi[numeral]




60 4 60
2014-04-26T23:10:27+03:00
Subst:
elevul este contra profesorului
copii stau imprejurul copacului
maria sta inapoia clasei
andrei este contrar mariei
invatatul conform elevului este foarte bun
ei sunt aidoma fetei

pron:
marian este conta dumnealui
multi s-au asezat imprejurul dumneaei
el sta inapoia acestuia
profesorii sunt contrar acestor elevi
mersul conform lui este ridicol
ea este aidoma lui

numeral:
ei sunt contra primului
ei s-au asezat imprejurul celui dintai
el este inapoia primului
copii sunt contrar celui de-al doilea
cititul conform primului este greu
ei sunt aidoma primului 
19 4 19