Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T21:16:36+03:00
2+2+2=6
4+4=8
6+4=10
cred ca asa se face!
ce clasa esti?

2014-04-26T21:16:58+03:00
A+a+a=6
Numărul care adunat de 3 ori dă 6 este 2.
2+2+2=6
m+m=8
Numărul care adunat de 2 ori dă 8 este 4.
4+4=8
u+u=10
Numărul care adunat de 2 ori dă 10 este 5.
5+5=10
Așadar, numerele pare sunt a și m.
Cu aceste 2 litere vei forma un cuvânt foarte frumos pe care-l înveți prima dată să-l scrii în clasa I. :)
pardon, nu am văzut că ești clasa I, editez acum răspunsul
bine multumesc
am editat, scuze pentru rezolvarea anterioară, credeam că ești mai mărișoară
multumesc