Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T21:01:36+03:00
Acesta este un proverb romanesc.Eu inteleg ca se refera la faptul ca nu se face munca cu vorba.Adica cu cat vorbesti mai mult cu atat vei mai avea de muncit,daca stai de vorba nu se face treaba singura.Daca tu crezi ca vorba multa te ajuta,nu e asa.
Precizez ca la acest gen de exercitii se cere opinia personala,prin urmare sarcina este indeplinita.
2014-04-26T21:12:07+03:00
Adica daca scri sau vorbesti mult si de geaba nu inseamna nimic !

1 5 1