Răspunsuri

2014-04-26T20:27:12+03:00
Pentru ca luminile acelea vin din toate unghiurile incat lumina este mai puternica . Pe cand , unul singur este intunecat si nu se vede clar . 
Succes !
Ma refer ca daca sunt mai multe beculete se vede mai bine atunci cand opereaza
Am inteles eu ...mrs
Cu placere !
Lampa din sala de operatie este multipla deoarece NU TREBUIE SA FACA UMBRE ASA CUM FACE O LAMPA UNICA! In zona de umbra medicul nu poate opera fera sa greseasca. Tot asa tubul luminiscent nu creaza zone intunecoase precum un bec.
mrs :*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T20:44:14+03:00

pentru ca lumina sa fie distribuita uniform, nu doar perpendicular cu zona in care e amplasat un singur bec . ;)
cu placer . imi pare bine ca te-am ajutat
e* :* :>
:}
:) success si la cealalta intrebare :*
mercy :3