cratima marcheaza rostirea intr-o silaba a 2 parti de vorbire diferite
dati-va=verb,in=n=prepozitie simpla
In aceasta structura s-a folosit cratima pentru a marca elidarea vocalei "i" si pentru pastrarea masurii si a ritmului poeziei[daca e poezie].

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T20:11:33+03:00
Prima cratima arata peroana la care se refera, adica ``dati(pe cine?) pe voi vă
a doua dați-vă în, a cade vocala î  si a ramiine dați-vă-n
3 5 3
2014-04-26T21:07:10+03:00
Este folosita pentru a marca rostirea impreuna a celor trei parti de vorbire: ''dati', ''va'',''n''
2 3 2