selecteaza substantivele si locutiunea subst. din strofa urmatoare si precizeaza cazul si f.sintactica

eu port adese-n mine-o inchisoare

in care striga facatori de rele

din negura adancurilor mele

ei vin flamanzi de aer si de soare ...


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T20:08:18+03:00
Închisoare - substantiv comun, cu funcția de C.D. , cazul Ac.
făcători de rele - locuțiune substantivală, cu funcția de S. , cazul N.
din negura - substantiv comun, cu funcția de C.C.L., cazul Ac.
adâncurilor - substantiv comun, cu funcția de At. subst. genitival , cazul G.
de aer - substantiv comun, cu funcția de C.C.M, cazul Ac.
de soare - la fel ca "de aer"
multumesc mult de tot :*
Nu ai pentru ce. :*
:3 ba da :)) mi-ai rezolvat tema :)
Eh.. :))
:D
2014-04-26T20:22:19+03:00
O inchisoare=Cd,caz Ac  facatori=S,cazN    din negura=CCL,caz Ac adancurilor=Ci,caz D  de aer=Ci,cazAc de soare=Ci,cazAc