Va rog frumos, daca vreti sa ma ajutati! Am nevoie de cat mai multe informatii despre...PIERSIC! Multumesc!

2
Copacul sau actorul ?
Copacul....
http://gradina.acasa.ro/fructe-115/piersic-14775.html gasesti f multe !

Răspunsuri

2014-04-26T19:40:05+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Arbore,8m inaltime,crengi drepte,fara ramificatii.Frunzele sunt zimtate pe margini si au forma ascutita,foarte ascutita.Sufera tare iarna de pe urma gerului de la noi. Poate face fructe mult timp,cca 10-15 ani.Intra pe rod din anul 2-3 de la plantare.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T19:44:51+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Piersicul este un arbore de 8 m inaltime . Ramurile lui sunt relativ drepte prezinta putineramnificatii . Frunzele lui sunt pe margine usor zimtate , de forma lanceolata , avand lungimea de 8 -15 cm . In europa centrala pentru a fi ferit de frig se planteaza pe potgoriile de vita de vie . Piersicul rezista la temperaturi  de -30 de grade iarna , insa daca dupa inflorirea ramurilor temperatura scade cu 4 grade , florile se scutura si pomul nu mai face roade in anul respectiv . Tari importante care cultiva piersici : China , Iran , Franta si tarii mediteraneene cum ar fi : Spania , Italia , Grecia . Mai de curand Statele Unite ale Americii si canada Au devenit surse importante de productie . Chiar daca numele sau stiintific este ( Prunus Persica ) sugereaza ca piersica este originara sin prusia dar aceasta este originara din asia , mai precis China .
1 5 1