Răspunsuri

2014-04-26T19:18:52+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
De la 1 la 42 sunt 6 pătrate perfecte.

P= \frac{nr. cazuri favorabile}{nr cazuri posibile} =  \frac{7}{42} =  \frac{1}{7}

Cu plăcere.
Nu ai voie sa copiezi,din raspunsul anterior!
Nu am copiat din răspunsul anterior, după cum observi am făcut din neatenție o greșeală. M-ai raportat degeaba, dar ce să faci, graba strică treaba
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T19:20:31+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Patratele perfecte cuprinse inre 1 si 42 sunt 1,4,9,16,25,36
probabilitatea este de 6/42, adica de 1 la 7
1 5 1