Imagineaza-ti ca te afli , alaturi de un prieten, pe o insula a carei natura este salbatica dar plina de splendoare . Povesteste , imbinand modurile de expunere , despre experienta traita in acest context.Construieste cele 2 personaje in anti-teza privind atitudinea fata de peisaj...

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T19:44:48+02:00
Hai ca te ajut eu.... asteapta un moment

Povestesc la persoana 1?
Naratiunea:Eu si prietenul meu cel mai bun ne aflam intr-un loc minunat.Toate lucrurile de aici te conduc intr-o lume de basm.Descrierea de tip tablou:Peisajul este unul mirific,ce ne trezeste sentimentul de iubire fata de toate locurile de pe pamant.
Descrierea de tip portret:Pe chipul lui Andrei (sa zicem...alege ce nume vrei tu) observ un chip unic care, parca nu ar mai vrea sa plece din acest loc,este ceva care intr-adevar nu am mai intalnit in comportamentul acestuia.In tot acest timp,am profitat de fiecare clipa petrecuta pe aceasta insula fermecata. Am incercat sa fac ceva dragut,nustiu daca iti place.
Ms mult !!
:*
2014-01-19T21:00:00+02:00
                                             Misiune - Salvarea animalelor
      Era o seara calduroasa de Martie. Ma plimbam pe plaja. Soarele stralucea usor, ca o sfera de lumina stearsa. Cerul era rozaliu, iar vantul batea usor, ca si cum ar fi obosit de la vijelia de dimineata. Plaja era pustie. Sau asa credeam eu. Dupa ceva timp cineva ma prinde de mana si ma leaga la ochi. Eu tipam, dar nu ma auzea nimeni. La un moment dat ne oprim. Eram intr-o pestera. Vrajitoarea, asa cum ii ziceam, mi-a spus ca m-a rapit doar pentru ca sunt singura persoana care poate sa-i strice planurile. Adica sa o impiedice sa impietreasca toate animalele din lume. 
       - De ce vrei sa faci asta? am zis eu
       - Pentru ca atunci cand eram mica, parintii mei au fost furati de niste animale magice. Ele le-au luat sufletele ca sa creeze un copil. Pe tine! Asa ca restul fietii mi-am petrecut-o incercand sa gasesc o cale de a ma razbuna! Si daca impietresc toate animalele din lume, tu nu o sa mai ai putere si o sa dispari pentru ca esti creeat de animale, iar partea umana din tine se va transforma in parintii mei.
        - Nu poti face asta!!
        - Ei bine, priveste-ma!
        Si atunci, a pus o potiune in pamant. Animalele imietreau si eu ma simteam din ce in ce mai slab. Cu ultimele puteri am incercat sa ma dezleg, dar am reusit doar sa vars o alta potiune. Atunci animalele s-au intors la normal, iar eu eram mai puternic. M-am dezlegat si am prins Vrajitoarea.
         -Nu!! Ce ai facut?! Mi-ai stricat toate planurile!
         -Nu trebuia sa faci o potune care sa anuleze efectul. Acum vei plati pentru ce ai facut.
        Dar nu am apucat sa termin fraza, ca Vrajitoarea a disparut. Nu mi-am putut expilica de ce, dar apoi m-am bucurat. 
         In drum spre casa  a inceput o ploaie puternica. Defapt, cainele meu ma lingea pe fata. Se pare ca marea mea aventura a fost un vis.
1 5 1