Răspunsuri

2014-04-26T17:29:34+03:00
 ai doi magneti  S cu N se atrag( au poli diferiti) iar S cuS si N cu N se resping( au poli de acelasi fel)
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T17:29:43+03:00
Ii apropii si daca cei doi  se resping inseamna ca au poli diferiti
Daca se atrag inseamna ca au acelas pol
Raspuns total gresit! Polii cu acelas numel se resping si cei cu nume diferite se atrag!
Daca ai un magnet bara, acesta are 2 poli, N si S. Daca tai bara in doua pentru a separa cei 2 poli, ai sa obtii doi magneti mai mici dar fiecare cu cate 2 poli, N si S. Nu obtii 2 magneti cu cate un pol! Poti repeta operatia de cate ori vrei si vei obtine de fiecare data cate 2 magneti cu cate doi poli. Concluzie polii magnetici nu s pot separe sunt totdeauna pereche. Succes!