Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T16:57:02+03:00
El ii spune fara sa fie intrebat: se duce si el in oras,fiindca are un fecior la scolile cele mari.
2014-04-26T16:57:49+03:00
El spunea fara a fi intrebat , ca se va duce si el la oras deoarece are un baiat la o scoala renumita . 
Succes !
Tu despre ce vorbesti ??
pai nu inteleg de ce am fost raportat
Nu ai fost raportat de noi,poate de cea care a pus intrebarea,si atunci cand esti raportat nu ti se ia din puncte!
ok,scuze
;)