Exprimati in Grade Fahrenheit si Grade Kelvin urmatoarele temperaturi
-88,3⁰C-cea mai scazuta temperatura a aerului inregistreata pe pamant in Antarctica
+58⁰C-cea mai ridicata temperatura pe pamant in Mexic si in Libia
+6000⁰C-temperatura la suprafata Soarelui
36,7⁰C- temperatura corpului uman
VA ROG IO FRUMOSS AJUTATIMA

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T17:18:52+03:00
-88,3°C = 184,85 K = -126,94 °F
58°C = 331,15 K = 136,4 °F
6000°C = 6273,15 K = 10832 °F
36,7°C = 309,85 K = 98,06 °F

T(K)=t(°C) + 273,15
T(°F)=t(°C) * 9/5 + 32

Cu plăcere!
1 5 1
2014-04-26T17:21:59+03:00
-88,3°C = 184,85 K = -126,94 °F
58°C = 331,15 K = 136,4 °F
6000°C = 6273,15 K = 10832 °F
36,7°C = 309,85 K = 98,06 °F

T(K)=t(°C) + 273,15
T(°F)=t(°C) * 9/5 + 32
1 4 1