Din prop. Fatul meu... Mana mea s-a muiat...nu mai poate ridica buzduganul asta,vechiul meu tovaras, ce caz are cuvantul tovaras?

2
intrebare : "ce fel de tovaras" -al meu tovaras ...este atribut adjectival deci este in cazuL ACUZATIV :)
Nominativ cred

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T19:20:51+02:00
Complement indirect , cred ...
2014-01-19T19:27:43+02:00
Este in cazul acuzativ cuv. tovaras
Nu!
Dacă "mâna" este "vechiul tovarăş", atunci întreaga expresie este o APOZIȚIE. Apoziția e exprimată printr-un substantiv în cazul NOMINATIV. Alyfel spus, cazul Nominativ aparține SUBIECTULUI, NUMELUI PREDICATIV şi APOZIȚIEI.