Răspunsuri

2014-04-26T16:38:11+03:00
Imi pare rau nu stiu sa te ajut si eu am la metematica o problema ma ajutati si pe mine ca nu pot baga nici o intrebare si sunt pe clasa 4 bine sa incepem: 1 alege enuntul corect : A daca a este ori ce numar natural,atunci dublui lui a va fi in tod de auna impar. B la un concurs de dans,47 de participanti pot forma perechi fara ca cineva sa danseze singur. C daca 57 de stegulete se impart cate 9 in mod egal la 7 copii,atunci exizta cel putin un copil care nu va primi cele 9 stegulete D daca 3 caiete costa 6 lei,atunci 14 caite costa 24 de lei.

Terog rezolvatimio si ziceti care enunt e adevarat

Multumesc,ca mio rezolvati
Da nu ma lasa ma lasa sa bag ca am doar 10 pucte terog nu imi alegi tu raspunsul ca dupa es terog :*
Atunci incearca sa le rezolvi tu, ca daca iti zic eu raspunsurile, tu nu vei invata nimic...
Uite, ia raspunsurile cu tot cu explicatii , ca sa intelegi ceva:
A. Dublul unui numar este intotdeauna par. Poti lua orice numar natural, sa il dublezi, si acesta va fi mereu par.
Enuntul nu este corect.
B.47 este un numar impar, nu se poate imparti la 2( numarul de dansatori ai unei perechi), deci enuntul nu este corect.
C. 7 x 9= 63
63-57= 6
Enuntul este corect.
D. 3 caiete, 6 lei.
6:3= 2 lei pe caiet
14 caiete= 2 lei x 14= 28 lei.
Enuntul nu este corect.
Mersi scuze ca team deranjat nu o sa mai fac
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T16:45:11+03:00
Deci,Z inseamna multimea numerelor intregi,care este formata din nr.negative(-1,-2,-3...)
si nr.pozitive(+5,+6,+7...)
Cand ai ceva de genul |x|,se citeste modulul lui x,sa zicem ca x este -5,atunci |-5|=5,sau daca ai |+5|=5,deci modulul oricarui nr.,indiferent ca este negativ sau pozitiv,este egal cu nr. respectiv pozitiv,pt. ca 5=+5,6=+6...
A={x ∈Z/|x|=10 si |x|=3} se citeste:multimea A este formata din x,cu proprietatea ca modul de x=10 si modul de x egal cu 3.
Se rezolva:
A={10,-10,3,-3}
Sper că ai înțeles,dacă nu,trimite-mi mesaj și îți voi explica mai clar.Multă baftă!
Eu stiam deja raspunsul, draguta, dar am intrebat ca sa vad ce mai spun si altii, care poate se pricep. Degeaba esti rautacioasa, nu rezolvi absolut nimic. Atata timp cat raspunsul tau nu e coerent, ci e o intrebare, nu sunt obligata sa raspund! Daca nu ai un raspuns pentru mine, te invit sa ma lasi in pace.
Posibil să fie o greșeală în cartea ta,dar sigur este corect cum am scris eu și te-ai gândit tu este corect,deoarece nu are cum să fie egal cu mulțimea vidă,am întrebat-o și pe mama,care este profesoară de matematică,și a spus la fel,deci sigur este o greșeală la răspunsuri în cartea ta.
Mulțumesc mult pentru că ai marcat răspunsul meu ca fiind cel mai bun. :) :*
Cu placere si merci pentru implicare si pentru ajutorul acordat! :* :)
Cu drag. :* :)