Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T16:30:23+03:00
Nu arunca gunoaie pe jos
, nu calca iarba,
 nu aruncati deseuri in diferite rauri,
 nu rupe florile, nu rupe copacii sau crengele din copaci,
 sa nu arzi cauciucuri pentru ca se produce fum si polueaza, 
nu defrisa 
si cam atat 
18 3 18
2014-04-26T16:37:08+03:00
Sa nu arunci gunoaie
sa reciclezi
sa nu faci foc in padure
sa plantezi 
nu taia copaci in exces
nu aruncati deseuri in ape
nu rupe florile 
nu calca iarba 
nu ardeti cauciuc pt a produce fum
nu rupeti crengile copacilor


7 3 7