O propozitie cu expresiile urmatoare:
- a pune mana pe
- a-si incerca norocul

2
Ea isi incearca norocul la dans
Maria a pus mana pe stilou.
El pune o mana pentru a supravietui
Andrei isi incearca norocul pe Andreea
andrei asi ancearca norocul copiind la teza de limba romana

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T15:26:20+03:00
Eleva a pus mana pe o carte.
El isi incearca norocul in dragoste.
Maria a pus mana pe stilou.
Ea isi incearca norocul la dans .
2014-04-26T15:30:41+03:00
El a pus mana pe lup . el si-a incercat norocul la un concurs .
1 4 1