Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T15:23:56+03:00
- padurea, aurul verde al naturii;
- sufletul naturii;
- copacii isi inalta bratele crude spre cerul viu'
- inima padurii se adanceste in intuneric;
- florile viu colorate fac mici carari prin padurea luminoasa;
- toate pasarelele padurii canta melodios pe mainile fragile ale copaceilor verzi;
Multumesc frumos , foarte frumoase :*
Mai vrei ? Sa stii ca nu-s luate de pe internet. :*
Da , chiar te rog frumos , am mare nevoie la o compunere si nu am deloc inspiratie :* :*
2014-04-26T15:25:06+03:00
Epitete despre padure;padurea este ceva spectaculos,metafora;verdele copacilor este foarte frumos
3 1 3