Răspunsuri

2014-04-26T15:07:36+03:00
Morala fabulei este ca nu trebuie sa profitam de bunatatea altora si nici sa fim folositi.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T15:07:40+03:00
In fabula, morala se desprinde din intrebarea de la final: cei puternici ii tolereaza pe cei mai slabi atat timp cat au un avantaj de pe urma lor, dar nu accepta sa profite si acestia la randul lor.
Cel mai bun raspuns? :D