Precizeaza felul adverbelor ingrosate,dupa structura si dupa inteles:
A raspuns bine.
Toti erau acolo.
Radea intruna.
Vine devreme.
Cartea ne e nicaieri.
Uneori
era suparat.

2
cum adica dupa inteles? vrei ce fel de adverbe sunt?
adica,adv de loc timp ...

Răspunsuri

2014-04-26T14:49:03+03:00
Bine = adv de mod
acolo= adv de loc
intruna= adv de timp
devreme=adv de timp
nicaieri= adv de loc
uneori= adv de timp
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T14:57:15+03:00
Bine=adv. de mod
acolo=adv. de loc
intruna= adv. de mod
devreme= adv. de timp
nicaieri=adv. de loc
uneori= adv. de timp
1 5 1