Din segmentele AB=2 cm, BC=3 cm, CD=4 cm si DE=5 cm, construieste o linie franta deschisa. Uneste A cu E. Ce ai obtinut?

2
Asadar daca avem o linie franta deschisa, formata din patru segmente de lungime cunoscuta, prin unirea inceputului A cu sfarsitul E al acestei linii, vom obtine un poligon cu cinci laturi, Lungimea segmentului AE este nedeterminabil din datele problemei
pai si cum desenez?
:-D poligonul poate avea doua forme: forma circulara, cand niciun segment nu se intersecteaza cu niciun alt segment si forma de poligon care poate avea segmente care se intersecteaza cu cel putin alt segment. Cred ca aceasta ar fi adevarata problema: cand poligonul este concav si cand este convex, cunoscandu-se patru dintre lungimile laturilor sale.

Răspunsuri

2014-04-26T14:33:38+03:00
Prin unirea punctului A cu punctul E se obtine un pentagon
ce e un pentagon?
Un poligon cu 5 laturi
,ce inseaqmna poligon
//?/??????
O figura geometrica alcatuita din linii frante inchise
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T15:06:26+03:00