Media aritmetica a doua numere este 12,35 iar unul dinumere este mai mare cu 10. aflati numerele

2
Pai facem asa : 12,35 * 2 = 24,7 apoi, 24,7 - 10 = 14,7 (asta e primul numar) iar al doilea numar este 10. Sper ca am fost de folos :)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T14:05:16+03:00
 ma= a+b/2  a+b/2= 12,35    a+b=24,7
a+10=b

a+10+a=24,7
2a=24,7-10
2a=14,7
a=7,35
b=17,35

2014-04-26T14:05:24+03:00
(a+b)/2=12,35
a=b+10
(2b+10)/2=12,35
b+5=12,35
b=7,35
a=17,35
2 3 2