Hey.cine ma poate ajuta cu un exercitziu la limba romana.......alcatuiti propozitii cu cuvintele "printr-un" si "printr-o"

2
Am mers printr-o camera intunecata.
El a trecut printr-un necaz.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T13:58:27+03:00

Cand am venit acasa, am trecut printr-un tunel

Ca sa ajungi de cealalta parte a strazii, trebuie sa treci printr-o pasarela


mersi
Copii alearga printr-un camp cu flori.
Copii au trecut cu autobuzul printr-o padure.
2014-04-26T13:59:30+03:00
Ea aleargă printr-un câmp cu flori.
Ei au trecut printr-o pădure frumoasă
2 5 2