Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T14:06:20+03:00
BLAND: 1.Batranul pare un om bland.(adj.)
2.Sarmanul il priveste bland pe prietenul sau, cainele. (Adv.-cum il priveste?-bland)

GRAV:
1.Baritonul are un timbru grav.(adj.)
2.El este grav bolnav. (adverb de mod)
multumesc mult alexandra..am luat nota 10 la tema :*
Cu placere ma bucur!:*
2014-04-26T14:08:20+03:00
M-am lovit grav.
Bassul din corul scoli canta grav.


Bland:
1. Bunica l-a mangaiat bland pe frunte
2.Ea are un catel bland.
3 5 3