Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T13:54:48+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Astazi am avut bilet la spectacol cu numarul 7 si m-am nimerit pe randul doi.Din toata clasa noastra de treizeci de elevi,au mers numai zece deoarece ceilalti douazeci au plecat in excursie trei zile cu doamna directoare.Spectaolul a avut cinci actori faimosi si a fost o piesa grozava.Doamna invatatoare ne-a promis ca vom merge de patru ori pe luna la spectacole.
17 4 17
cu placere........sper ca am fost de folos,textul e din capul meu ,sa stii ca nu l-am copiat de nicaieri
ms mult
2014-04-26T13:57:12+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
               la spectacol
soarele incalzea cu putere pamantul .la scoala am fost anuntati ieri ca azi vom merge la un spectacol. mi-am dorit sa fie un spectacol de magie.si chear asa a fost.
             cu 2 randuri in spatele meu erau 7 copii care vorbeau un truna.langa mine erau alti 5 colegi care fosneau pungi. a fost oribil nu am auzit nimic
             la scoala dm invatatoare i-a pedepsit si mie (cei cuminti) a pus 10