Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-26T13:56:29+03:00
A.I____I____I____I
b.I____I
c.I____I____I____I+25

Suma este 88 . Aflam suma partilor egale .
 88-25=63
 63:7=9 ( numarul b )
 9x3=27 ( numarul a )
 9x3+25=52 ( numarul c )

 Verificare : 27+9+52=88
2 5 2
2014-04-26T17:14:10+03:00
A.I____I____I____I
b.I____I
c.I____I____I____I+25

Suma= 88 
 88-25=63
 63:7=9 ( nr. b )
 9x3=27 ( nr. a )
 9x3+25=52 ( nr. c )