Răspunsuri

2014-04-26T13:43:46+03:00
      draga mama,
as vr sa-ti zic ca imi este tare dor de tine.eu una am si o bucurie am luat .... la testul de la ......
     mi-a tare dor te tn si abea astept sa te intorci!
 p.s. sa imi iei si mie v de acolo.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T14:33:04+03:00
Iti scriu cu ochii in lacrimi, fiindca esti departe. In fiecare noapte iti simt bataile inimii care ma alina si ma apara de rele Imi multumesc si iti datorez toata viata mea. Daca tu n-ai fi fost, eu nu asi mai fii aici, scriindu-ti pentru a-ti reaminti cat de mult de iubesc. Vreau sa stii ca tu esti tot ce am mai scump pe lumea asta, imi doresc ca sa fii fericita mereu. De foarte multe ori copii cer cadouri scumpe de aniversariile lor, in schimb eu ma multumesc cu dragostea ta de mama. Aceasta ar fii dorinta mea, ca tu sa fii langa mine din nou. Tot ce am vrut a fost ca in cateva cuvinte sa-ti spun cat de mult te iubesc si vreau sa fii din nou langa mine. 
1 5 1