Sunt in clasa a VIII-a.Profa de chimie ne-a spus sa facem un portofoliu dar nu ne-a dat niste teme dupa care ar trebui alcatuit.Ce credeti ca ar trebui sa contina?

2
pai, poti sa faci cate un mic referat la fiecare lectie pe care ai facut-o :3

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-19T18:57:46+02:00
INFORMATII DESPRE FIER CUPRU DESPRE NEMETALE COROZIUNE ALIAJE

1 5 1
2014-01-19T18:58:39+02:00
Fa-l despre o tema care ti se pare importanta tie, de genu elemente sau calcule stoechiometrice sau nu stiu :))