Răspunsuri

2013-12-08T19:05:54+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-08T19:10:05+02:00
Trepte de relief : Campiile :Campia de vest ,
                        Dealurile si podisurile: Podisul Moldovei ,Dealurile de vest , 
                        Muntii : Oas , Gutai , Tibles , Rodnei , Suhard , Bargaului 
Unitati de relief : Carpatii Orientali , Meridionali ,Occidentali , Subcarpatii , Podisul Moldovei , Podisul Dobrogei 
 Sper ca ti-am fost de ajutor :)
44 4 44