Suma a trei numere naturale este cu 273 mai mica decat cel mai mare numar natural de trei cifere.Cunoscand ca primul numar este de 3 ori mai mare decat al doilea, iar al treilea este cat jumatate din suma primelor doua numere, sa se afle cele trei numere.

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-26T13:03:00+03:00
999 este cel mai mare numar de trei cifre 
999-273=726 ( suma numerelor )

a.I____I____I____I
b.I____I
c.I____I____I

Suma este 726 si avem 6 segmente egale . Aflam un segment sau numarul " b "
  726:6=121 ( numarul b )
  121x2=242 ( numarul c )
  121x3=363 ( numarul a )

Verificare : 363+242+121=726
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T17:41:08+03:00
999 =  cel mai > nr. de 3 cf.
999-273=726 ( suma numerelor )

a.I____I____I____I
b.I____I
c.I____I____I

  726:6=121 ( nr. b )
  121x2=242 ( nr. c )
  121x3=363 ( nr. a )
 363+242+121=726 (verificare)
sper ca te-am ajutat
5 4 5