Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T12:09:21+03:00
7*50=350 (l) de vin sunt in damigene, 
3*190=570 (l) de vin sunt in 3 butoaie,
un sfert din (350+570) este egal cu 230 (l), impartit la 2 egal cu 115 sticle
2 5 2
2014-04-26T12:09:39+03:00

In total sunt 7*50+3*190=920 litri, un sfert din cantitate reprezinta 920/4=230 litri.

daca o sticla are 2 litri, in total ne trebuie: 230/2=115 de sticle

1 5 1