1.Completeaza propozitiile:

a. Decametrul este _ _ _ _ _ _ _ decat metrul de _ _ _ _ _ .
b.Decimetrul este _ _ _ _ _ _ _ _ decat metrul de _ _ _ _ _ .
c.Hectometrul este _ _ _ _ _ _ _ _ decat metrul de _ _ _ _.
d. Milimetru este_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ decat metrul de _ _ _ _ .
e.Kilometrul este _ _ _ _ _ _ _ _ _ decat metrul de _ _ _ _ _ _.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T11:44:39+03:00
Decametrul este mai mare decat metrul de 10 ori.
Decimetrul este mai mic decat metrul de 10 ori.
Hectometrul este mai mare decat metrul de 100 de ori.
Milimetrul este mai mic decat metrul de 1000 de ori.
Kilometrul este mai mare decat metrul de 1000 de ori.
Sper ca te-am ajutat!
11 4 11
Mersi.:)
Cu placere!
Trebui sa desenez ,ceva? La ex?
??
2014-04-26T11:50:31+03:00
Decametrul este mai mare decat metrul de 10 ori. Decimetrul este mai mic decat metrul de 10 ori. Hectometrul este mai mare decat metrul de 100 ori. Kilometrul este mai mare decat metrul de 1000 de ori. Milimetrul este mai mic decat metrul de 1000 de ori. Sper ca te am ajutat.
3 4 3