Pentru confectionarea unor uniformr scolare sau folosit 5 800 cm , de stofa neagra si 8 dam de stofa albastra. cate uniforme sau facut, daca pentru fiecare uniforma sau folosit 2 m de stofa?

2

Răspunsuri

2014-04-26T11:44:59+03:00
Pai 5800cm=58m
8dam=80m
80+58%2=69 uniforme

nu e corect ca tre sa dea 69
mersu e bun
si 69 dau
ce e mai jos e corect
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T11:45:29+03:00
5 800cm=58m
8dam=80m
80+58=138m s-au folosit in total
138:2=69 de uniforme s-au facut