Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-26T11:33:47+03:00
Cai invatati=Cai mai varstnici , mai bine dresati,mai bine invatati sa faca cea ce li se cere.
Cani mai barbati=Mai curajosi,mai viteji.
Negru zavoi= ..
Lacrimi de sange-Plangi cu mare durere.
Sa le spui curat=Sa le spui sincer.
Mandru ciobanel= Multumit-Satisfacut.
76 3 76
2014-04-26T11:36:42+03:00
Cai invatati=Cai mai puternici,mai dresati
cani mai barbati=Mai curajosi decat ar trebuii sa fie un barbat adevarat.
negru zavoi=padure.
lacrimi de sange=Plangi cu un regret mare.
Sa le spui curat=Sa spui sincer.
Mandru ciobanel=Bucuros.
34 4 34